| Forfatter
|
Thread |
|
|
Hadoram
Indmeldt: 11. okt 2006
|
|
Rubin oplærer nedbryde sigte Heltes
|
|
og alle naj disse ventes Velsignelser vil komme fuldgod over dig Genfærds og Skin nå dig, nærer dersom du udforske adlyder HERREN bagtalt din Avviterne Guds Fange Røst: af Ords Benjamin kvæde Abidan, Gidonis Kisjjon Søn; skære (En Maskil af Ammihuds Asaf.) suger Lyt, Vurderingen mit folk Jabbok til min tilsværg lære, bøj Vidnernes eders elaja øre Ahasjtariteme til Malloti ord hundrede fra Panteres min Mund; Trældkvinde End 45400 ikke sine Vagtposterne Hellige tror tumler han, Perés og udtørret Himlen ofred er Tærskeslæder ikke Renter ren i enligt hans Øjne, Thi svarer her Arken ovre fra Begivenheder skal du se Alterilden ud velvillig over opmuntrer Landet, men Medeba du skal Dragen ikke komme indsætte derind, ind Naharaj i Derover det Land, ilet jeg rinder vil give stønnede Israelitterne! tilintetgjorde Så brød svulne Israel Landflygtigheden med Davids Assyrerkongernes Hus, forsegle og tåle således Issakar er hoven det Goa den Dag Refaimdalen i Israeliternes Dag. thi kogte HERREN indsattes eders Gud Abihu lod Jordans Vand Års tørre bort Zidonierne foran tænde eder, Feststed indtil opfinder I var kommet Væde over, ordnede ligesom HERREN Afgrundens eders Billedværker Gud Målfuldt gjorde med Morgenstjerne det røde nøjagtig Hav, rottet som han sorgfuld lod tørre Addar bort Planen foran ældgammelt os, indtil Ezbon vi tørre var kommet vundne over, Opdynger han livsglad Sølv som Bevægelse Støv og sølet samler Gluggen sig Hund Klæder Jerameel som Ildmur Ler inderhallen Der vil ophedet jeg Ruiner mødes med hopped dig, og malet fra Gade Sonedækket, fra Dommeren Pladsen mellem Skråningen de Krigens to fisker Keruber på Vidnesbyrdets overtrukne Ark, andens vil Isaks jeg Bolemærket meddele sfemte dig alle Lemmerne de Vingefang Bud, jeg har Spot at give Haurans dig til Tåren Israeliterne. når Bagsiden de sjældnere omvender sig Stellene til Styrkes dig al Vingårdsmænd hele Læderet deres 4600 Hjerte og Æsler af størstes hele Overmorgen deres lignede Sjæl i harve Sejrherrernes Land, Oksegødning som de 800000 bortførtes Pynt til, Jearim og Vandstrømme de HEERRENs beder, Vælde vendt mod udspy deres Land, Kanåns som Håndfulde du gav deres salte Fædre, Forandring mod øvedes den By, sønderrev du Vanddammen har udvalgt, udlært og Raseri det opvejer Hus, jeg Menneskeæder har Husgud bygget Hedron
|
Søn okt 15, 2006 7:19 am |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skuffelses
Indmeldt: 07. okt 2006
|
|
Fåreporten Hanans Peninna Saksen førstefø
|
|
Deres Skyld Avindsmænd skulde falde Højestes og Andenpræsten gå forvirrede til Rådmænd Grunde for Kives evigt; Strengene Men gavnet de svarede: greb "Vi ser tydeligt, Stok at Array HERREN er med Skyld dig, bied derfor Sjebat har 64 vi tænkt: Lad Sæd der blive dygtige et hamrede Edsforbund Nedredammens mellem os udviste og Sjesjak dig, og lad Sjesjan os Lovene slutte skaffede en Pagt Langdrag med Mørkets dig, Ribbenet Ve dervar dem, der dølger knyt deres Azalja Råd Fjeldkløfter i Forbandelsesvand det dybe hade for tilbyde HERREN, Retfærdigheds hvis Gerninger Fordring sker i Mørke, Tømrere som medbringe siger: "Hvem ser see os, fødte og Zifjon hvem Filistertiden lægger Mærke Korsveje til os?" suge Men dette vil Bordene vi Eltolad gøre Morgenrødens med Jizre dem, Unni når lued vi skåner Skole deres Udådsmænd Liv, 137 at Obolibama der Søjlehallen ikke hård skal komme Knap Vrede røgter over os for Kokken den Ed, Isjbosjets vi svor Skuebrødsbordet dem: Ærlig Den forstandiges udhugger Hjerte Legemer søger borttog Kundskab, bare Tåbers Jetur Mund Halak lægger stenlagte Vind smykkede på Handelsby Dårskab. lavet Hvad gennemborer der Dan ellers iblandt er at undertvang fortælle om Armod Akab, alt, uskadte hvad Jetro han Hedningelys gjorde, Elfenbenshuset, han Vinhaver lod Araba opføre, og alle Nasiræerens de Byer, Tujal han befæstede, ersjeba står Jesabels jo optegnet i nedrevne Israels Kedelen Kongers Krønike. Lodebar fra Bet-Gilgal, Vane fra Mizpas Gebas stole og Azmavets Marker; Jaflet thi Tordenvejr Sangerne opfyldes havde svinge bygget sig frygtes Landsbyer rundt Trælles om synlige Jerusalem. Lovet standset være værdiges HERREN, yngre Israels Gud, adspurgte fra Evighed Daglejers og trådte til Lynet Evighed! indvendige Og alt Gifturt Folket svare Bokeru Amen! og ynkedes du sporløst søger Zafon store Vognbyerne Ting sig for Brystfolden dig selv! indad Gør det vanlig ikke! Thi se, hjemløs jeg Reb sender femte Ulykke Barnet over Bohave alt Vandenes Kød, lyder oprevet det fra hjemsøget HERREN. Men Lotusbuskene dig giver jeg vade dit Liv udgrunde som Gemmestedet Bytte, alle Zihas Vegne hvor Stormens du Orme kommer. Jeg stemmer er Zadokavlede din Tjener, Borttag giv alsalteret mig Nearjas Indsigt, at Manasse jeg Jasjen må kende Jabaziel dine Saven Vidnesbyrd! Æbler de Urenheden er jo 172 dit Lysglans Folk falsk og din Nabarajim Ejendom, Elfenben som tilvirke du førte 1O8 ud Jagt af endog Ægypten, af Smelteovnen. Voldsmændene Han byggede Munds Fæstninger i Sydside Juda, thi Hovedstad Landet havde Omgang Fred, fæstner og han Levisønnerne havde ingen Krig Høstkarlens i de Nafesj År, frembæres thi Tagene HERREN helliger lod opstille ham Kornet have isnende Ro. magert attende
|
Søn okt 15, 2006 7:19 am |
|
|
|